zondag 6 november 2016

Beste ouder(s),                                                                                      


Ik zal mezelf even kort voorstellen. Mijn naam is Jolien Pitschon en ik ben 22 jaar. Ik ben een heel gemotiveerde kleuterjuf met een groot hart voor elk kind.
Vanaf maandag 7/11/2016 zal ik Juf Lina vervangen voor dit schooljaar.
Wanneer Jullie vragen hebben kunnen jullie steeds bij mij of de directie terecht.



Deze week gaan wij samen spelen en leren over het thema ‘De baby’. Samen gaan wij verschillende knutselwerkjes maken, liedjes zingen, baby’s leren verzorgen enzovoort.
Afbeelding

Hiervoor mogen jullie het volgende meebrengen :
Woensdag 9/11 :
* Een babyfoto van jullie kleuter
* 1 stuk fruit ( Kiwi / appel / banaan / sinaasappel )


Maar natuurlijk gaan wij ook de tijd nemen om elkaar een beetje beter te leren kennen.
Ik kijk er alvast naar uit!

Juf Jolien


VormAfbeelding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten